۱۳۸۹ خرداد ۲, یکشنبه

نمایشگاه گل و گیاه مشهد و گوز سیاه....!!

جمعه گفتیم با خانواده بریم نمایشگاه گل و گیاه مشهد تا یه هوایی عوض کنیم......دوتا بلیط گرفتیم تا خواستیم بریم تو یه گوزسیاه اومد جلو گفت برگردید بیرون ...! خانومم گفت چرا؟ گوز سیاه گفت روسریت عقبه مانتوتم تنگه...!! خانومم شروع کرد به بحث کردن که غلط کردی من مانتوم تنگه و داشت حسابی داغ میکرد که گفتم بحث نکن با اینا...گفت چرا بحث نکنم ... زور میگه زنیکه...؟ گفتم بحث کردن با اینا عین کشتی گرفتن با خوکه ....! ادم کثیف میشه اما خوک کیف میکنه...!! گوز سیاه هنوز داشت فکر میکرد کشتی گرفتن با خوک یعنی چی که ما از یه در دیگه رفتیم تو... به خانومم گفتم تو با بچه ها برو من الان میام....! رفتم به گوز سیاه گفتم ما که رفتیم داخل حالا تو برو سرخاب سفیداب کن ...تا اومد دنبال مامور مرد بگرده زدم توی جمعیت چون اصلا حال کشتی گرفتن با خوکها رو نداشتم... اومده بودم تا گل و گیاه ببینم روحیه ام عوض بشه ....به خانومم که جریان رو گفتم کلی ذوق کرد اما همش میگفت نکنه بگیرنت....! گفتم من که چیز بدی نگفتم که ... اصن به جهنم ...! نره سرخاب سفیداب بکنه....!! خلاصه جاتون خالی سمبوسه و فلافل خودیم و کلی گل و گیاه و ادمای اوشگل موشگل دیدیم و عکس گرفتیم و برگشتیم خونه....!!



...............................................................................................................
حضرت خوارج بنده دوتا دختر دارم که بزرگتره کلاس اوله....خلاصه اگه پسر داری میتونی زنبیلت رو بذاری تو نوبت اقا :)

عزیزانی که لطف میکنن کامنت میذارن اگه کامنتشون توش فحش و توهین باشه حتما اجازه میدن که تایید نشه و به نمایش در نیاد:)



 

۹ نظر:

  1. :)) kheili aali bood karetoon! ageh hame jelo inaa kam nayarano ba ziraki amal konan, inaa hichhhhhhhhhhhhhhhh ghalati nemitoonan bokonan; pirooz bashido deleshad wa 100albatteh AZAADDDDD ;)

    پاسخحذف
  2. سلام
    شما را به فراخوان زیر دعوت میکنم


    http://bayaniye02.blogspot.com/2010/05/blog-post_5419.html

    پاسخحذف
  3. شاتوت یره! مگه شما چندتا بچه داری!؟

    پاسخحذف
  4. rihana T..T
    so hard ye ye yeh so hard so hard

    پاسخحذف
  5. ما مخلصیم شاتوت جان! لطف داری. فکر میکردم یه دونه دختر داری!!!

    پاسخحذف
  6. سلام مسعود خان
    خوب از دست فيل-تر گريختي دمت گرم
    گوز هاي سياه در جامعه زياد است خودت را ناراحت نكن
    تازه كارت هم مي دهند براي اين جور ادم ها (كارت خوش حجابي)

    پاسخحذف
  7. این گوز های سیاه همیشه منو یاد شعر چادر ایراج میرزا می اندازن ....

    پاسخحذف
  8. takderakht
    فحش های بنده از فحش های حضرت عالی رکیک تر نبود بلکه بایکوت کامنت بنده در پست حمیده خیرابادی دلیل دیگری داشت..
    اینکه:همان گونه که ان پست متنی احساسی بود ونه منطقی و قضاوت شما راجب کامنت بنده نیز به همان سرنوشت دچار شد.
    دوم اینکه بنده به شخصه به وب ها و سایتهایی که تاییدی هستند رجوع نمیکنم و اینجا هم جزو یکی از استثنائات بودو توجیحه این کارم نیز اینکه
    طرفدار ازادیه بیانم وتاییدی بودن را مخالف ازادی بیان (که به نظرم شما نیز از طرفداران ان هستید)میدانم.

    پاسخحذف
  9. khayli halllllll kardam eyvallllllllll

    پاسخحذف

( مُو اَصَن تِوقُعی نِداشتُم که...! جنگ که تِموم رَفت موُیَم بَرگشتُم...! حالا بره مُو زوره که باتوم بُخُورُم... که بزنَن تو گوشُم...! اویَم کی...؟ چارتا بچه جنگ نِدیده...! سَهم ما هَمیه...؟ دَستِ شما درد نِکُنه...! )

Powered By Blogger