۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۰, پنجشنبه

خرمشهر رو خدا ازاد نکرد...خرمشهر را ما ازاد کردیم...!

اقا خرمشهر رو خدا ازاد نکرد...خرمشهر را ما ازاد کردیم اما مدالش را بر سینه خدا زدند...! کجا بودی خدا ان روزها...؟ چرا ابابیل هایت را نفرستادی تا لشگر صدام یزید کافر را سنگ باران کنند عین لشگر ابرهه ...؟ چرا به اب فرمان ندادی راه بگشاید تا رد شویم...؟ چرا فرمان ندادی اب بر لشگر دشمن راه ببندد و اونها رو غرق کنه عین لشگریان فرعون...کجا بودی خدا ان روزها...؟ کجا بودی  ببینی لاشه های برادرانم را که باد کرده بود در لباس غواصی کنار اب...؟ کجا بودی که ببینی امیر با بدن تیر خورده چطور تیر اندازی میکرد و پیش میرفت...؟ خدا اگر تو خرمشهر را ازاد کردی چرا از جان ما مایه گذاشتی...؟ چرا دست و پای ما قطع شد...؟ چرا اینقدر شهید دادیم پس ....؟!خدای عزیز و محترم و اکبر و سبحان ترا به جان فرشته های درگاهت یک بیانیه ای .... ایه ای ...وحیی چیزی بده به این جبرییل تا نازل کنه و در اون اعتراف کن که خرمشهر را شما ازاد نکردی...خرمشهر را ان پیرمرد روستایی ازاد کرد که امروز زمینش را نمیتواند بیل بزند چون پا ندارد ...چون پایش را در جوانی  جا گذاشت در خرمشهر تا خرمشهر ازاد شود...!!


..................................................................................................

همین کلمه خرمشهر رو خدا ازاد کرد باعث شد خیلی ها پاشون رو از گلیمشون درازتر کنن و مثلا بگن تیم ما رو خانوم فاطمه زهرا پیروز کرد...!!( یعنی ک..ون لق بازیکنا....! ) یا مثلا طرف میگه اون بالایی من و تیمم رو دوست داره و پیروزی های تیم کار اون بالاییه....! یا اون یکی دیگه که تیمش چند تا بازی برده تا بهش میگن دلیلش چیه اب دماغش اویزون میشه هی زور میزنه تا اشکش در بیاد و با بغض الکی میگه ....من که گفتم که .... کار اون بالاییه ....! یا فلانی میگه من به عینه دست خدا رو در فلان جریان میبینم.....!
ول کنید بابا دست و پای این خدا و اولیای خدا رو .... هی بزور نکشین اینارو توی ماجرا...!!چرا هیچکدوم از شماها هر جا تیمتون گند میزنه یا کارتون گه کاری میشه نمیگین کار اون بالاییه.... نمیگین کار خانوم فاطمه زهراست.....؟ چرا وقتی کربلای چهار لو رفت نگفتین کار خداست که این عملیات لو رفت...؟ ای بابا....!


۱۳ نظر:

  1. و نکته جالب که این حرف رو بعنوان تأیید الهی بر اعمال و عملکرد خود میدانند!

    پاسخحذف
  2. در مورد این سرمربیهای تیمها نگو شاتوت جان که واقعا حرفاشون احمقانه است!

    پاسخحذف
  3. واقعا زیبا و صادقانه بود!

    پاسخحذف
  4. مشکل شما خداست یا بنده های خدا ؟

    پاسخحذف
  5. بسيار خوب نوشتي. وقتي در مسابقه فوتبال تماشاچي براي پيروزي تيم محبوبش ازعلي و فاطمه مي خواد کمک کنن اين يعني فاتحه دين و مذهب و فوتبال و ... خوندست. ما همه چي مون با همه چي قاطي شده!

    پاسخحذف
  6. مشکل شما خداست یا بنده های خدا ؟

    پاسخحذف
  7. با دورد به انسانهايي كه عقل براي فكر كردن دارن٠دوستان و رفقا دين از هر نوعش (حاخام كشيش اخوند) مساوي دورغ تجاوز جنايت و و و و و و و و روزي كليساها قدرت داشتن خوانديم در تاريخ چه جنايتها كردن روزي يهوديها به قدرت رسيدن ديديم و خوانديم چه كردن در تاريخ خوانديم اسلام
    به ايران حمله كرد و چه جنايت ها كردن كشتن و زنان و مردان ما را به بردگي بردن و هر تجاوز و جنايتي بنام ارتجاع اسلامي كردن و امروز در قرن
    ٢١ دوباره ٣١ سال ست كه به ما حمله كردن مثل زمان محمد تاريخ را تكرار
    ميكنند تجاوز خيانت جنايت ٠اين جريمه مردمي ست كه از يك سوراخ دو بار
    گزيده ميشونده٠نابود باد رژيم اسلامي با هر جناح و دسته٠زنده باد استقلال ازادي رفاه سعادت و عدالت اجتماعي٠ بابك

    پاسخحذف
  8. همیشه دوست داشتم ببینم اون دسته سوم رزمنده هایی رو که شهید باکری می گه .دیدم حالا،انکار خدا رو دیدم .

    پاسخحذف
  9. صد در صد موافقم..
    مسعود جان خدا اگه بخواد شفاف سازی بکنه خیلی چیزارو باید بگه

    پاسخحذف
  10. خوش به حال اونهایی که رفتند و ندیدند مملکتی که به خاطرش جونشون رو گرفتند کف دستشون و رفتند جلوی گلوله ی دشمن الان به چه وضعی افتاده. که اگر بودند حتما خیلی بیشتر از ما زجر می کشیدن از حال و روز این روزهای ما، اینکه چطور از اسم شهدا و جنگ به نفع خودشون سوء استفاده می کنن و...

    پاسخحذف
  11. خيلي بي شعوري بامامانت شوخي كن اين حرفاچيه كفرنگو

    پاسخحذف
  12. takderakht
    اقا من این پستو صبح خوندم
    از صبح تا حالا عنوان این پست رفته تو مغزم هی دینق دینق زنگ میزنه هی تکرار میشه دیوانه ام کرده

    پاسخحذف

( مُو اَصَن تِوقُعی نِداشتُم که...! جنگ که تِموم رَفت موُیَم بَرگشتُم...! حالا بره مُو زوره که باتوم بُخُورُم... که بزنَن تو گوشُم...! اویَم کی...؟ چارتا بچه جنگ نِدیده...! سَهم ما هَمیه...؟ دَستِ شما درد نِکُنه...! )

Powered By Blogger