۱۳۸۸ آبان ۴, دوشنبه

جناب دکتر مهدی خزعلی لطفا مرا ببخشید...!

امشب که کمی بهتر شدم به بالاترین که سر زدم دیدم جناب دکتر مهدی خزعلی قلم را بر زمین گذاشته بخاطر پدر...! سخت افسرده شدم وقتی کامنت های زیر لینک ایشون رو دیدم و سخت احساس گناه کردم...! احساس گناه نه بابت نقد نامه ایشان به میر حسین موسوی بلکه بابت هزیان های زیر نوشته ام که بابت اون عذر خواهی هم کرده بودم از ایشون ...من نباید مینوشتم..! در طول مدت وبلاگ نویسی این اولین باره که بابت نوشته ای عذر خواهی میکنم .../ من موجی رو راه انداختم که دست اورد کامنت های اون اصلا اونچه که من میخواستم نبود...زیر لینک خودم همه رو قسم دادم که به کسی یا پدر کسی فحاشی نکنید که البته خیلی کمتر بود ...!
نوشته وبلاگ دکتر مهدی خزعلی رو چند بار خوندم ....! من نباید اون خزعبلات هذیان گونه زیر متن اصلی رو مینوشتم حتی اگر چهل درجه تب داشتم و شدیدا از ایشون بطور رسمی حلالیت میطلبم و اون قسمت رو حذف میکنم ... روزهای بدی است امروز..! یک روز انچنان برایت کف میزنند و هورا میکشند و به عرش میبرندت و روزی دیگر فحش هایی به تو میدهند که اب میشوی... که میسوزی ...که میگریی...مرگ فقط برای همسایه نیست...! خودم را میبینم در ایینه این روزها...امشب جسمم بهتر شد اما روحم اتش گرفت و دل نازکی هم .......!من از تمام اهالی وبلاگستان هم عذر میخوام... شاید مدتی ننویسم/

۱۳ نظر:

  1. برو بابا مرتیکه دلت خوشه. توهین باید کرد در جای خودش. جو زدن نشو

    پاسخحذف
  2. مهدی خزعلی یک آدم ابن الوقت و مزخرف است. او یک دروغگوست. حرفش را باور نکنید. نه به آن شوری شور، نه به این بی نمکی. هر چه هم فحش بخورد حقش است. او حق ندارد معرکه گیری کند و با جمع کردن عده ای دور خود، به احساسات آنها توهین کند. این یعنی سر کار گذاشتن دیگران.

    پاسخحذف
  3. shoma in adam ro nemishnassid, Khazali alan rang avaz kardeh, oon mogheh ghatlaie zanjirehi jozve bazjoo ha bood, shayad bavar nakonid, kheili az bachehehai pezeshki daneshgah tehran oono khoob mishnassan, hamisheh to daftaresh bayad kafshet ro dar miavordi va yeh akss 2 nafari khodesh va khamenehi poshte saresh bood, gool rang avaz kardan in adam ro nakhorid

    پاسخحذف
  4. شاتوت!!!!
    آتیش روشن کردی حالا میخوای بذاری بری!!!!!
    دنیای مجازی رو ترکوندی!
    حالا میخوای با یه عذرخواهی ..........!!!

    پاسخحذف
  5. درود / احترام هر کسی که در جهت احقاق حقوق مردم حرکت می کنه بالاخص آقای دکتر خزعلی واجبه. با هر عقیده و هر دیدگاهی ما مشترکات زیادی داریم.

    پاسخحذف
  6. مسعود جان. منهم امروز وداعنامه دکتر خزعلی را خواندم و برایش نوشتم. چون می دانم منتشر نمی کند به تو می گویم چه نوشتم. نوشتم امروز روز جدایی(بهتر بگویم، خلاصی) ما از اسطوره "رستم و سهراب" است. هزارن سال رستم "کهنه"، سهراب "نو" را میکشت. بعد از کودتای رستم، اینک سهراب ها رستم را پشت سر می گذارند و از خاکسترش ققنوس وار سر بر می آورند. قلم در نیام نکش که امروز جنگ ما با رستم دستان است. "سهراب" و "ندای" ما زنده اند تا تو و من و ما زنده ایم. پدر او و پدر ها میمیرند. زنده باد تو و من و ما و "سهراب" ها. قلم را غلاف نکن. باز هم بنویس.

    پاسخحذف
  7. چند وقت پيش دكتر خزعلي يك يادداشت داشت كه توش گفته بود به بازجوم گفتم يعني ديگه تو سايتم ننويسم؟ خنديد گفت با سايتت كاري نداريم فقط "درست" بنويس (نقل به مضمون) چرا كسي اون يادداشت يادش نمياد؟ شايد نخواسته "درست"(!) بنويسه.

    پاسخحذف
  8. اقای شاتوت شما هیچ بی احترامی نکردید حرف دلتونو زدید بقیه هم باید حرفاشونو بزنن بدون بی احترامی کار خوبی رو شروع کردید مگر نه اینکه باید دموکراسی رو تمرین کنیم ؟این شد یه تمرین برای این روزها .دیکته نانوشته غلط نداره پس هیچگاه قلم تونو غلاف نکنین .

    پاسخحذف
  9. اشتباه نکنید- من با توهین موافق نیستم
    ولی در مورد خزعلی اشتباه نکنید
    به سابقه و گذشته اون و خانواده اش دقت کنید
    بیخود بازیشو نخورید
    اصلا باهاش کاری نداشته باشید
    اون یک نفوذی بود و دید دیگه کاربردی نداره فعلا از انظار ناپدید میشه تا بعد
    هوشیار باشید

    پاسخحذف
  10. توهین باید کرد در جای خودش

    یه عده هم معتقدند :"آدم باید کشت در جای خودش" و این میشه ...

    پاسخحذف
  11. سلام
    ممنون همگی خوبیم
    مارو یادت بود؟
    خوشحالم پیدات شد!

    پاسخحذف
  12. اتفاق مهمی در جلسه دیروز با خامنه ای
    انتقادات شدید یک دانشجو از وقایع پس از انتخابات در حضور خامنه ای
    http://iwantfreedom88.blogspot.com/2009/10/blog-post.html
    خواهش میکنم این خبررو به بالاترین بفرستید تا دوستان دیگه ای هم که توی جلسه بودن بیان و تایید کنن

    پاسخحذف
  13. چرا نظرات درست نمایش داده نمیشه همشون نصفه میاد بالا

    پاسخحذف

( مُو اَصَن تِوقُعی نِداشتُم که...! جنگ که تِموم رَفت موُیَم بَرگشتُم...! حالا بره مُو زوره که باتوم بُخُورُم... که بزنَن تو گوشُم...! اویَم کی...؟ چارتا بچه جنگ نِدیده...! سَهم ما هَمیه...؟ دَستِ شما درد نِکُنه...! )

Powered By Blogger