۱۳۸۸ مهر ۲۱, سه‌شنبه

پاسخی به تلخ نوشته علیرضا رضایی در مورد مادری که چهار پایه رو کشید...!

امروز تلخ نوشته ای رو خوندم از دوست خوبم علیرضا رضایی و سخت کامم تلخ شد...! علیرضا بی محابا تاخته بود به مادری که چهارپایه را از زیر پای قاتل پسرش ( بهنود شجاعی ) کشیده بود ...! علیرضا خطاب به اون مادر نوشته تو انقدر کثیفی که خدا هم امروز از خلقتت شرم کرد...! علیرضا نوشته حتی سوسکهای مستراح هم کثیف میشوند اگر دست تو بهشان بخورد...همین مقدار از اون نوشته برای بیان در اینجا کافیست...! اما علیرضای گرامی کوچکتر از انم که نوشته ات را نقد کنم اما بعنوان برادر کوچکت چند خط مینویسم گرچه میدانم به همه ان اگاهی و تاثر فراوانت باعث قلمی کردن ان متن شده...!
جناب فضولباشی در زیر همین متن نوشته این مادر از حق قانونی خودش استفاده کرده پس اگه اعتراضی دارید به قانون داشته باشید...! و اما قانون...! قانون و قانون گذاری که قصاص را حق میداند به نظر من قاتل است...! قاتلی که جرمش از خیلی از قاتل ها سنگین تر است بخاطر اینکه با اگاهی این کار را انجام میدهد... با علم به کشتن.....! با علم به کور کردن...! با علم به بریدن....! قاتلی ممکنه در یک درگیری قصد کشتن نداشته باشه ...! اسید پاشی که ممکنه هدفش کور کردن نباشه و چاقو کشی که وقتی چاقو به کشاله ران پای کسی میزنه هدفش قطع شدن پای اون فرد نباشه و قطعا همه اینها در اون لحظه دچار هیجانات روحی و روانی بوده و قدرت تصمیم گیری عاقلانه را ندارن اما وقتی همه این اتفاق ها افتاد و منجر به قتل یا کوری و یا قطع پا شد قانون با علم به کشتن و کور کردن و بریدن و با عقل و تدبیر همه اینها رو بعنوان قصاص یک حق میدونه...!
مادری هم که جوان نازنینش رو از دست داده طبعا دچار هیجانات عاطفی و احساسی و روانیست و وقتی قانون به اون همچین اجازه ای رو میده طبعا عقلش نمیتونه تصمیم گیر اون لحظه باشه و در عوض دل داغ دیده اش به اون پیشنهاد میکنه که بکش چهار پایه رو که کشیدنش اب سردیست بر این دل داغ دیده و مادر برای رهایی از این داغ دل اینکار رو میکنه ولی افسوس که نه تنها از داغ دل رهایی پیدا نمیکند بلکه عذاب وجدان هم به اون اضافه میشود ...! پس لعنت بر این قانون که عالمانه و عامدانه همچین حقی رو به اون مادر میده...! لعنت بر این قانون...!

۱۳ نظر:

  1. من با قوانین اسلام کلا درگیرم. ولی اینکه "" اسید پاشی که ممکنه هدفش کور کردن نباشه و چاقو کشی ...."" اسید پاش و چاقو کش نباید قصاص بشن؟!؟ برای جرمهای وحشتناک باید مجازاتهای وحشتناک هم باشه. فلسفه مجازات، تنبیه کردن طرف و از اون مهمتر ترسوندن دیگران برای جلوگیری از جرمه.
    یعنی چی کسی که چاقو کشه قصد کشتن نداره؟!؟

    پاسخحذف
  2. پسر خوب اول خودت را به جای ادمها قرار بده بعد بنویس .اسید پاشی که ممکنه هدفش کور کردن نباشه و چاقو کشی که وقتی چاقو به کشاله ران پای کسی میزنه هدفش قطع شدن پای اون فرد نباشه .طرف حرفت را عزیز ترین ادم زندگی خودت قرار بده و بعد بنویس

    پاسخحذف
  3. دوست عزیز من میگم این خانواده اونقدر احمق و سنگدل بودند که با اینکارشون از پسرشون یک دیو و از قاتل اون یک قهرمان ساختند. اخر یک کم دقت نشون میده پسر همچین پدر و مادری هم حتما مثل خود اونها نامرد بوده .من میدونم مرگ فرزند سخته ولی مگر این قساوت بچه یه اونها رو زنده کرد. جز اینکه داغ جدیدی برای خانواده ی دیگه بوجود اورد.من فکر میکنم به حرمت این همه آدم که اومده بودند باید می گذشتند

    پاسخحذف
  4. پسر خوب اول خودت را به جای ادمها قرار بده بعد بنویس .اسید پاشی که ممکنه هدفش کور کردن نباشه و چاقو کشی که وقتی چاقو به کشاله ران پای کسی میزنه هدفش قطع شدن پای اون فرد نباشه .طرف حرفت را عزیز ترین ادم زندگی خودت قرار بده و بعد بنویس

    پاسخحذف
  5. پسر خوب اول خودت را به جای ادمها قرار بده بعد بنویس .اسید پاشی که ممکنه هدفش کور کردن نباشه و چاقو کشی که وقتی چاقو به کشاله ران پای کسی میزنه هدفش قطع شدن پای اون فرد نباشه .طرف حرفت را عزیز ترین ادم زندگی خودت قرار بده و بعد بنویس

    پاسخحذف
  6. khoda vakili khob gofti.lanat be in ghanon

    پاسخحذف
  7. age fekr mikonid ke ghavanine sakht baese tarsoondan mishe ye negahi be amare jenayat dar keshvar bendazid, age khoshoonat ba khoshoonat javab dade beshe badtar mishe
    moshkel injast ke ghanoon in hagho be kasi mide khodesh dar sharayete hayajane roohie va nemitoone dorost tasmim begire

    پاسخحذف
  8. من با اعدام مخالف هستم چه جرم از روی عمد بوده باشه و چه نه. اگه لازم شد درباره اس بحثی هم باشه موافش هستم.
    اومدم اینجا نظر بدم چون من اونجا بودم ( جلوی اوین) مادر احسان امروز می گفت کسانی که جلوی اوین بودند به جای خدا و من از حقوق بشر کمک می گرفتند و می تونم به راحتی بگم که دوروغ می گفت چون کسانی که اونجا بودند علاوه بر اینکه حتی برای بوسیدن دست پدر احسان هم اقدام کردند و به پای خانواده ی احسان افتادند از تمام احادیث و روایات هم استفاده کردند بخصوص کسی اونجا بود که از تمام امامانو پیامبر روایت و فکت تاریخی آورد و در هنگام اجرای حکم مردم بیرون در حال خواندن امن یجیب و زیارت عاشورا بودند.
    به نظر من هر کس که به این قضیه با کینه نگاه کنه و به توهین و دروغ گویی برسه باید محکوم بشه چه مدافع خقوق بشر و چه مادر احسان.

    پاسخحذف
  9. Be nazare man keshidane chahar payeh kare har kasi nist! Bavarhaye in khanoom ishan ra az masire ensanyat kharej kardeh.

    پاسخحذف
  10. they had enough time time to think about and overcome their frustration and anger!!!

    پاسخحذف
  11. کاری كه این زن کرد کار یک زن عادی و یک مادر نبود. این زن از آن زنهاست كه کمک بازجو و شکنجه گر میشن. به همان پستی و سنگدلی. و میبینید كه از کار کثیفش اظهار رضایت و خوشالی هم میکنه.

    پاسخحذف
  12. chera kasi be babaye ehsan khorde nemigire? mardha hich masooliyati dar hich moredi nadaran? zanane khanedari ke ehtamalan kam savad ham hast wa dar ejtema naboode chetor mitune masaelo halaji kone? mibinim ke hoghooghe bashar ham ba AMUZESH ijad mishe wa faza wa yadgiri lazem dare?
    dar koll in tafakor MARDSALARANASt ke pedar mitune biatefe wa bimassooliyat bashe wali dar tasmimgirihaye ghanooni hamishe tasmim ba ust!!!

    پاسخحذف
  13. این زن سنگدل نہ از قاتل فرزند‍ش ،بلکہ ازیک مادر و پدر بی گناہ انتقام گرفت،لعنت بہ قانون و قانونگذاری کہ فرضت این جنایات قانونی را فراهم کردند.عماد مشهدی

    پاسخحذف

( مُو اَصَن تِوقُعی نِداشتُم که...! جنگ که تِموم رَفت موُیَم بَرگشتُم...! حالا بره مُو زوره که باتوم بُخُورُم... که بزنَن تو گوشُم...! اویَم کی...؟ چارتا بچه جنگ نِدیده...! سَهم ما هَمیه...؟ دَستِ شما درد نِکُنه...! )

Powered By Blogger